30. pro 2016.

Hvala 2016


Neobično mi je pisati post nakon više od godinu dana ali bolje ikad nego nikad. Namjeravala sam blog prilagoditi novim temama i redovnijem pisanju ali to će se desiti tek u Novoj godini kada će moj brend mmm... doživjeti mnoge promjene. 



Kakva je bila 2016. godina? 

Mnogo sam mislila o ocu i on mi jako nedostaje! Vrijeme koje je prošlo nije umanjilo moju bol i ko god kaže da će vremenom biti bolje, laže. Nije to za sve ljude isto i svi mi imamo lični način kako se boriti s tim osjećajem nedostajanja i tuge. Međutim, saznala sam dosta stvari koje nisam prije znala o njemu, pa sam još više ponosna što sam imala takvog tatu! 💗 Dobila sam dosta fotografija koje će mi zasigurno pomoći da mi njegov lik nikad ne izblijedi. 
Ovo je bilo malo o onoj tužnoj strani o kojoj večina ljudi ne voli govoriti, nastoji je potisnuti ili sakriti ali život se sastoji i od tuge i sasvim je u redu pričati o tome. 

Voljela bih da mi je život uvijek prdež jednoroga i da sam večinu vremena u oblacima, među zvijezdama i dugama, ali nije tako i mi umjetnici bez obzira na našu maštu, talenat koji su poput pasoša pa imamo mogućnost da uvijek možemo pobjeći od realnosti ipak živimo na zemlji i suočavamo se sa problemima svakodnevnice i služimo je. 

Prestala sam pratiti i čitati neke portale. Dosta je bilo iskakanja negativnih vijesti. To je jedna od boljih odluka ove godine. Nažalost nije me moglo sve mimoići ali u svakom slučaju odlična odluka! To sam vrijeme koristila čitajući kratke pripovjetke, bajke i uživala u kratkim crtanim filmovima. Čitala sam blogove divnih ljudi iz drage nam naše BiH ali i susjednih zemalja. Bez obzira na ukidanje portala iz života, obavila sam moju građansku dužnost, glasala sam i bila na protestima u gradu. Te neke stvari me nisu mimoišle i to mi je ok. Za osnovna ljudska prava se treba uvijek boriti! 

Mnoooogo sam radila. Bilo je dosta neprospavanih noći. Razmišljala sam o mojim radovima. Kako dalje? Da li trebam ići dalje? Šta ostaviti? Šta promijeniti? Čemu sve ovo? Odgovorila sam na večinu tih pitanja, nastavljam dalje, naravno! 
Pratite @mmmbyselma na društvenim mrežama i bićete u toku! 

Ako sam i jednu osobu učinila iskreno sretnom sa nekim od mojih fb/insta postova, inspirisala, potakla na rad ili mmm... kreacijom koju ste kupili od mene, ja sam onda svoj posao za ovu godinu obavila! :) 

U glavnom ova godina je bila fantastična i želim da mi i 2017. bude ista, a može i bolja, neću se buniti!  Radovala sam se zajedno sa mojim prijateljima i rodbinom. Bilo je vjenčanja i dolazaka bebica na svijet i prvih rođendana! 

A sada da zahvalim ovoj godini:
Zahvalna sam na tri intervjua koja sam dala ove godine. Zahvalna sam na novoj online prodavnici koju sam otvorila - Etsy. Zahvalna sam na pozivu da učestvujem na Pecha Kuchi u sklopu Pop Up Festivala Dizajna u Sarajevu. Zahvalna sam što sam ove godine više nego ikad upoznala mnogo ljudi, sa nekima postala bliska i radujem se našim budućim druženjima i suradnjama. Zahvalna na izložbi u gigantskoj koorporaciji Staedtler. Zahvalna na akciji 'Srca nade' i prikupljenom novcu za djecu oboljelu od raka u Srbiji. Zahvalna na osvojenim nagradama. Zahvalna sam na svakoj Vašoj kupovini, narudžbi i povjerenju. Zahvalna sam jer me je isključivo samo moj rad doveo do Vas! 
Zahvalna sam mojim najboljim prijateljima Sanji, Nermini, Emini, Harisu, Ani, Edinu, Emiru, Vanesi i Aidi Alini koji su tu kad me treba gurnuti ali i podržati! :) Zahvalna jer imam najbolju malu drugaricu Zainu. Zahvalna sam rodici Aidi koja mi pomaže da brže i bolje odgovorim na inostrane mailove jer ona je englez u familiji ali i Cookie Monster. :) 
Najviše zahvalna na mojoj porodici, mami i bratu jer me trpe kad u jedan sat poslije ponoći koristim bonsek da presječem metal ili drvo jer zaboga ne može to da čeka do sutra ali i za milion drugih detalja! Vi ste moje sve! Zahvalna na najboljem momku na svijetu. 
Zahvalna sam ekipi iz Cube Design arhitektonskog studija iz Sarajeva, direktorima Edinu i Edinu :) jer su mi dali priliku da budem dio Sarajevo Winter Marketa i doprinesem njegovoj ljepoti. Zahvalna sam na dobrom zdravlju i to je ono najbitnije, a za ostalo se onda nije teško truditi. 
I za kraj, zahvalna sam na e-mailu koji je stigao prije par noći od udruženja minijaturista iz Las Vegasa i pozivu da moje minijature budu izložene iduće godine u Las Vegasu! Ova godina nije mogla bolje završiti! :)

Hvala od srca svima koji su do kraja pročitali ovaj post! :)  

Dragi moji želim Vam sve najbolje u Novoj godini. Živi, zdravi i sretni mi bili!  

💖 @mmmbyselma 

Broj komentara: 6:

  1. Draga Selma, samo tako naprijed! Puno puno uspjeha ti želim! Jedna od najpametnijih odluka ti je bila ukidanje negativnih vijesti i priča. Kome to još treba? Veselimo se svakom novom danu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga Ana! :** Što je najgore toliko je tih negativnih vijesti iskakalo, i kad te ne interesuje užasnim naslovima se nametalo. Zato, dosta! Nema više toga. :) Sve najbolje želim tebi i tvojoj porodici u Novoj godini! <3

      Izbriši
  2. dobra duso...zelim ti svako dobro u zivotu ! i cestitam..zasluzeno !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na ovim divnim rijačima. :) Svako dobro Vam želim! <3

      Izbriši
  3. Ne mogu ti opisati kako me razveselilo vidjeti novi post od tebe - ova godina je tako lijepo započela i nadam se da će se u takvom tonu i nastaviti! Tako mi je bilo drago pročitati sve ove male velike uspjehe koje si imala u prošloj godini, zaista si sve i još više od toga zaslužila jer si apsolutno divna osoba i strašno talentirana umjetnica, toliko toga divnog te čeka i veselim se promatrati sa strane i smješkati se od ponosa! :) A tek ovaj Las Vegas, wow, čestitam ti, draga moja!!

    Ja sam inače isto prestala pratiti hrpu portala upravo zbog silnih negativnih vijesti koje su me počele na dnevnoj bazi ubijati u pojam pa rekoh - e nećeš više bogami :) i mislim da nas ima sve više koji tako razmišljamo jer mi je i hrpa frendova reklo istu stvar.

    Želim ti divnu, čarobnu i posebnu novu godinu punu ljubavi, zdravlja, divnih ljudi i odnosa, uspjeha na svim područjima i da mi budeš presretna i uživaš u svim onim malim trenucima koje život čine posebnima! Šaljem ogromne puse! xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja Matea, ne mogu ti opisati koliko se me obradovala ovim komentarom! Tek sam se probudila nakon prosalve Nove godine i baš mi je drago što sam prvo vidjela tvoj komentar i što mi je dan započeo čitanjem istog. <3 Jučer sam pogledala tvoju emisiju zajedno sa mamom, bratom i amiđom i baš smo se ismijali. Nemaš pojma kakvi smo mi 'ljubitelji' petardi pa smo se u potpunosti poistovijetili sa onom plavom djevojkom, a sad mi je jasna fotografija onog momka sa poderanom majicom koju si objavila na instagramu. :) Od sutra ću nastojati da pratim svaku epizodu jer mi se dopala ova prva. Ostatak onog što ću reći o tvom radu biće na tvom blogu ili inastagramu. :)
      Još jednom ti hvala na ovim divnim riječima! Želi ti sve najljepše u Novoj godini. Da ti se sve najljepše želje ostvare i da jednog dana surađujemo i radimo na zajedničkim projektima. Šaljem ti veliki zagrljaj i puno poljubaca! :****

      Izbriši