15. velj 2017.

Minijaturna kuhinjska komoda


Obećala sam da ću pisati redovnije pa se trudim da to obećanje održim. 

Prošli post je bio prilično sadržajan, tako da ni ovaj neće odudarati. Napravite kafu ili čaj, udobno se smjestite pa nastavite čitati i uživati u svemu što ću vam pokazati.


Prošle godine sam željela nabaviti ručnu burgiju za minijature od proizvođača Revell, a ugledala sam je kod Ekaterine na Instagramu. Kako je u Sarajevu Konzum zamijenio Mercator, Revell alat i materijli su povučeni iz prodaje tako da tu lijepu burgiju nisam uspjela kupiti. Našla sam sličnu mini burgiju na Ebay-u ali Ekaterina mi se javila porukom da će poslati jedan paketić za mene i da je u njemu burgija. Sreći nije bilo kraja! Međutim, moram priznati da je burgija pala u zaborav kada sam otvorivši paket ugledala ovu minijaturnu kuhinjsku komodu koju je Ekaterina napravila.

Dragi moji, pogledajte ovu ljepotu!
Kliknite na fotografiju za veći prikaz.

Kuhinjska komoda - ručni rad

Komoda je u potpunosti funkcionalna. 

Ekaterina voli svoje slobodno vrijeme posvećivati raznim hobijima, a jedan od njih je i minijatura.
Kuhinjska komoda je urađena u mjerilu 1:12 

Ova divna kreacija me podstakla na rad pa sam se odmah bacila na posao i napravila novu minijaturu.

Minijatura pečenog pileta sa krompirom se idealno uklopila u ovu mini scenu, a to ste svakako mogli vidjeti na mojim društvenim mrežama ukoliko me pratite.

Ovo je ručna burgija Revell koju ću koristiti u radu sa drvetom, a idealna je i za bušenje polimerne gline nakon pečenja.
Jedna od prednosti što sada imam dvije mini burgije je ta što najčešće koristim dvije različite veličine umetaka za bušenje, pa neću morati svako malo zavrtati, odvrtati i mijenjati umetke.

Još jednom, hvala ti draga Ekaterina na ovom predivnom poklonu, kuhinjsku komodu ću vječno čuvati.
Nadam se da će i tebe obradovati poklon koji sam ti poslala! 

Minijatura 'Pečeno pile sa krompirom' 

Za ovu minijaturu sam prvobitno napravila kalup za tepsiju. Uzela sam dimenzije tepsije u kojoj inače spremam ovo jelo, pa sam umanjila i tako dobila tačne dimenzije mjerila 1:12. 
Izvajala sam minijaturno pile, teksturisala različitim alatima da bih dobila izgled hrskavosti, a onda sam ga osjenčila pigmentima od suhih pastela. Za začin je poslužila umjetna trava koju sam kupila u OBI-u. Trava nije mijenjala boju u toku pečenja, strahovala sam zbog toga jer je materijal trave gumenast, a guma sama po sebi se topi ili gori. Srećom sve se ispeklo kako sam planirala. Krompir je ispao bolji od očekivanog, pa sam tim više zadovoljna ovom minijaturom. 

U ovom postu vam otkrivam i drugu promjenu koja će se dogoditi, a to je da će izgled bloga biti drugačiji čim se realizuje novi mmm... vizualni identitet. Kao što ste do sada mogli primjetiti pozadina bloga više nije crna. Uvažila sam sugestije mnogih mojih čitatelja da pozadina bude bijela. Meni se također više dopada ovako. 


Sada se bacam nazad na posao. 
Ideje žele biti realizovane čim prije pa da ih ne zadržavam.

Toliko od mene za ovaj put. Nadam se da ste uživali?!

Budite sretni i vrijedni! 

❤ mmm... 




2 komentara:

  1. Ajme meni ova mala komoda je pravo remek-djelo, gledam je i ne vjerujem! Ti i Katerina ste čarobnjaci, oduševila sam se na svim razinama sad :) Moraš se baciti na slaganje nekakve kućice za lutke, mislim da bi ja pala u nesvijest od oduševljenja :) I strašno se veslim promjeni vizualnog identiteta bloga, ne mogu dočekati da vidim što nam spremaš!! Želim ti sjajan vikend, draga moja, šaljem puse! <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tačno tako, komada je stvarno remek djelo! :) I hvala ti na pohvalama. :* Još nisam u fazi da želim imati Dollhouse ili roombox ali imam listu želja za kupovinu minijatura od minijaturista čiji rad volim, a ko zna možda se onda sve to jednog dana posloži i u neku kućicu, vidjet ćemo. :) Radim na vizualnom identitetu, potrajat će. Svakim završenim crtežom, bliža sam realizaciji, a onda će ići na kompjutersku obradu tako da sam i ja ne strpljiva! Šaljem i ja tebi puno poljubaca iz snježnog Sarajeva! Brrr. :) :****

      Izbriši