30. kol 2015.

Mali odmor

Vjerovatno bih sad trebala pisati i objaviti mnogo fotografija o onome što sam radila proteklih mjeseci ali nemam ni želje ni volje jer su me narudžbe dokrajčile. Upala sam u vir narudžbi i sve se vrtilo oko istih minijatura (ljudi su poludjeli za ćevapima i baklavom) tako da nema poente pokazivati ono što ste do sada vidjeli na fb stranici  i instagramu. Doduše, vidjeli ste dio onog što sam radila ali to nije ništa u poređenju s tim koliko sam radila. Definitivno mi je potreban odmor! Želim napuniti baterije i uraditi nešto novo. Želim se posvetiti svim onim idejama koje u ladici stoje već mjesecima. Želim ih ostvariti! Ne mogu više ni sebe slušati niti vjerovati sopstvenim obećanjima da više neću prihvatiti niti jednu narudžbu, kad uvijek uradim suprotno. Ovako će ostati zapisano i neće više biti odgađanja.

U narednom periodu ću odmarati i raditi sve što sam zapostavila. Znam da su vam nedostajale moje redovne objave 'u toku rada' koje toliko volite pa ću se opet aktivirati čim se vratim na posao.   



Pročitala sam tri knjige o minijaturama i naučila mnogo novih stvari i jedva čekam to sve primjeniti na svoj način, na novim minijaturama i minijaturnom nakitu. Stare minijature neka ostanu uspomena jer nove će biti mnogo bolje i detaljnije.


Hvala što ste pitali za mene gdje sam i šta radim. ♥

Čitamo se uskoro... 



Broj komentara: 8:

  1. Odgovori
    1. Ma kakav strah! :)) SVI znamo da će novi radovi biti u najmanju ruku podjednako dobri kao dosadašnji. ;) Samo opušteno.

      Izbriši
  2. Neka, treba malo i odmoriti i napuniti baterije, ako se preopteretiš ništa dobro od toga neće izići :)

    OdgovoriIzbriši
  3. uživaj i veselim se tvojim novim kreacijama!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja jedva čekam pokazati nešto novo :)) ♥ Hvala draga Ana.

      Izbriši
  4. Jedva čekam da vidim nove ideje i radove. Uživaj u svom odmoru i opuštanju, tako se dobijaju najbolje ideje! :)

    OdgovoriIzbriši