27. sij 2013.

Nagradni post :)

Dragi moji,

hvala vam svima na učešću i lijepim komentarima za moj prvi blogorođendan. :)))) 
Dobila sam tri blogonagrade s tim da je nagrada 'Liebster Blog Award' bila dodjeljena dva puta od dvije razičite kreativke sa predivnih blogova koje obavezno trebate posjetiti Katarina i njen blog Pesma zmaja moga & Ana s' bloga Carpe_diem. Cure hvala vam! 


Nagrada je zanimljiva jer trebam napisati jedanaest stvari o sebi i nominovati jedanaest drugih blogova i obavjestiti ih o nagradi. Hm... pa da krenem...

1.) Iako radim ovako čiste kreacije inaće sam grafičarka. Završila sam Akademiju Likovnih Umjetnosti na odsjeku Grafika. Trenutno radim na skicama za diplomski rad pored svega drugog. Ko se razumije, grafika je 'najprljaviji' način da dođeš do konačne realizacije svog rada. Non stop si u mantilu koji je užasno prljav od boje. Bez razređivaća i Natrijeve kiseline ( HNO3) ne možete raditi. Naravno ukoliko radite tehnike dubokog tiska. :) Ako želite znati nešto više o Grafici izvolite link o nekim osnovama grafike. Uživajte! ;)

2.) Likovna umjetnost je moj život i tu se najbolje snalazim i sve što je vezano za to me interesuje. Tako da sam avanturistički prošla kroz oblasti grafičkog dizajna, animacije, tekstilnog dizajna, likovno grafičke opreme i ilustraciju knjige. Slikanje, vajanje, crtanje neću ni spominjati to se podrazumjeva jer to je osnova svega. Učesnica sam mnogih kolektivnih izložbi ovdje u BiH, a moji radovi su također bili izlagani u Americi, Velikoj Britaniji, Italiji i Njemačkoj. 

3.) Moj omiljeni bend je Pearl Jam. Najdraži albumi su mi je Yield & Ten  :D Mislim da znam sve pjesme napamet, ne samo sa ova dva albuma. :D Eddie Vedder ima najmočniji glas na svijetu i para mi srce, zvuči mazohitički ali to je onaj momenat koji smo svi doživjeli, a godilo nam. :) Volim te Eddie!!! 

4.) Omiljana čokolada mi je 'Životinjsko Carstvo' mmm....!!! I dan danas se divim njihovoj ideji o plasiranju sličica i poučnog albuma za djecu! ( Naravno, poučno je i za odrasle!) Svaka im čast! 

5.) KIDS FEST je moja oaza sreće, šarenila, zadovoljstva, smijeha i dječijih crteža u prvim danima mjeseca Juna od 2004-te godine. Dakle, u Junu će biti deset godina kako koordiniram umjetničkom radionicom 'Art Art, Art'. To je mala umjetnička radionica koja radi na poticanju kreativnsti kod djece, tu djeca crtaju i slikaju. Evo jedan mali dio, a velika uspomena  iz Kids Fest magazina. Nije u pitanju intervju već samo malo predstavljanje radionice i mene. Ovo je bilo prije par godina. 



6.) Crtani filmovi su zakon! Posebno oni stari za koje malo dijece  zna, nažalost! Non stop gledam animirane filmove od starih pa do novih - ova veća ostvarenja u 3D animaciji. Dosta prijatelja su mi animatori pa sam zbog njih mnogo više u toku. Uživam u crtanim filmovima! 

7.) Odlučila sam se ove godine opskrbiti 'dovoljnim' brojem literature o polimernoj glini. Želim dosta toga savladati, a onda krećem sa online časovima. Želim savladiti dosta toga pa već duže vrijeme pretražujem koji su umjetnici dovoljno dobri i koji imaju zanimljiva predavanja, a ipak me neće 'izbiti iz cipela' sa cijenom časova. 

8.) Moja omiljena boja je zelena u svim njenim nijansama, a posebno ona limeta zelena. Često me raja zovu 'Zelana Selma', 'drečava Selma', čak su mi jednom rekli kad sam se obukla u crno od glave do pete 'Selma, na tebi i crna djeluje drečavo' :D također, me mnogi imaju i u mobitelu kao 'Zelena Selma' :)  
Boje koje su na mom mmm.... logu su jedne od mojih omiljenih boja i zbog toga je to sve tako i dizajnirano. 

9.) Volim fudbal! Da, jako volim fudbal! Pratim sve lige, a posebno Englesku ligu i Chelsea, Italijansku - Juve - Juventus moja divna crno-bijela dama! :) Također sam trenirala fudbal oko godinu dana, daaaavno nekad u osnovnoj školi. To mi je skriveni talenat ;) Mogu žonglirati jaaako dugo. :)))) Mislim da je moj momak najviše zbog toga i 'odlijepio' na mene iako navijamo skoro uvijek za protivničke ekipe. :)))) 

10.) Ne volim svađe, zavist, tračeve, i slično tome. Užasno se osjećam u tim situacijama. Po prirodi sam dosta osjetljiva osoba pa me zna i najmanja sitnica pogoditi. Kada me 'prođe' osjetljivost onda se desi kontradiktornost budem eksplozivna, zaj.... :)  i pomalo 'teška' i bolje mi je ne stati na žulj. Da bi do toga došlo baš se mora desiti nešto extra veliko. To znaju najbolje, ko drugi, nego moji najbliži i bliži.  Poštena sam, fer i korektna u većini slučajeva. Osmijeh je meni sve, kao i nasamijavati druge. Valjda smo mi 'bikovi' takvi. U ovoj desetoj stavci sam rekla toliko da se može razvrstati na najmanje pet stavki. :D 

11.) Čistoća! Opsjednuta sam čistoćom u svakom pogledu! Nekad pomislim da je to i neka 'bolest' :) ali sam sam se utješila čim sam još deset ljudi oko sebe pitala o tome, a pročitala sam i ovdje na nečijem blogu. :)))) 

12.) Stavku dvanaest sam dodala po svom izboru :) Ipak sam dobila dvije ove nagrade, pa da ih ne bih uduplala bolje dodati još jedan broj. :)))) Želim reći još samo ovo, da imam najbolju drugaricu na svijetu bez koje ne bih mogla zamisliti toliko toga u svom životu. Iako nismo jedne od onih drugarica koje se non stop čuju, vide, grle i sl. Mi smo NAJBOLJE! Naše vrijeme koje provedemo je toliko sadržajno i predobro!!! Tu smo jedna za drugu UVIJEK i naše je prijateljstvo neprocjenjivo. Inaće imam mnogo dobrih prijatelja i hvala Bogu i životu na tome! 

Sada želim ovu nagradu proslijediti na ove blogove: 

Dragoj Sabini koja je uvijek originalna. Zbog toga je 'mrzim'! :D Blog: Younger then yesterday

Opet Sabini, mojoj kolegici sa faksa i dobroj drugarici. Sabajna odradi ovo, nisi još ni prošlu nagradu završila :P Blog: Jewelry and Stuff 

Genijalcima i mojim naaaaj drugovima prije svega. Dame i gospodo braća blizanci  Emir Durmišević & Edin Durmišević . Vjerujte još uvijek me čudi kako za ove genijalce nisu čuli u Pixaru! 

Jedan od jaaaaako zanimljivih blogova mog prijetelja i kolege s ALU Zdravko Cvjetković posebno će biti interesantan onima koji se bave ilustracijom. 

Dragoj Sari i njenim čarolijama iz Sarine Tvornice

Fantastičan blog sa odličnim fotografijama kao i odjevnim kombinacijama! Svu bih joj garderobu ukrala s apetitom!!! Smile, snap, sparke i Matea dobro pogledaj ovu sličicu ;) 


Matea je sretna dobitnica mmm.... nagrade, a valjda i poslije onakvog komentara da je spremna 'potući se' za mog medu, mislim da je upravo ta 'sila' djelovala i izvukla je. Stvarno si sretna! Čestitam! :)

Dragoj Sukie koja nam je ovih dana bila malo odsutna zbog zubobolje, a ima super blog Anime girl in real world Evo jedna comeback nagrada ;) 

Nini, mojoj drugarici iz srednje škole, pa sa ALU uvijek zajedno kad je školovanje u pitanju :)))) Njene karikature ostavljaju bez daha, i nasmiju do ludila :D Nina Ziggy Hadzic 

Bojani koja savršeno vlada quilling tehnikom! Blog: Bojanine Tvorevine 

Također jednom ODLIČNOM crtaču, kolegi i poznaniku Enisu i njegov blog:Enisrip.blogspot

Nadam se da će vam se svidjeti moji prijedlozi. Ovo su vjerovatno blogovi koje još niste upratili, a svakako su vrijedni pažnje. 

Zahvaljujem i blogu For You na ovoj nagradi za moj blogorođendan! :) 



Baš sam se umorila dok sam napisala ovaj post! Nadam se da će biti zanmljivo jer ne obiluje mojim mmm.... temama i fotografijama kako ste navikli. 


Ćao do Februara :) 








Broj komentara: 14:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=VUb450Alpps fapfapfap na ovo! Zelena Selmo <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaaaaa dobila sam medu!!!!! Hvala ti, hvala! Ne mogu ti opisati kako si mi uljepšala početak tjedna, došlo mi je da skačem od sreće sad kad sam ovo pročitala :)))) I ovo mi je prvi put u životu da sam išta dobila, možda sad i zaigram loto hehe

    I hvala ti na ovako lijepim riječima za blog, strašno mi to puno znači :) obavezno ću složiti ovakav post u narednim danima :)

    Super mi je onaj komentar da i crna na tebi izgleda drečavo, tako sam se fino nasmijala dok sam čitala :) sad ću te u bookmarksima odmah prebaciti u 'zelena selma' :)))

    Pošaljem ti ja sad na yahoo mail svoju adresu :)) jeeeej medo!! ok, moram prestati, osjećam se ko spam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Matea, već sam ti poslala mail. :) Drago mi je da sam te ovoliko obradovala!!! Tvoj je blog stvarno super i zaslužuje svaku pohvalu ;) Čestitam još jednom, pa se čujemo mi mailom svakako. :))))

      Izbriši
  3. Divno! Eto saznasmo dosta toga i o tebi! Mogu ti reći da imamo puno sličnih interesovanja:)
    Blogove koje si izabrala su sjajni, posebno su mi zanimljivi blogovo braće animatora. Pixar je definitivno na velikom gubitku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, malo nešto i o meni ;) Drago mi je da ti se sviđaju blogovi! Da, Pixar je na gubitku definitivno! :)

      Izbriši
  4. awww hvala na nagradici i lijepim rijecima,bas si me obradovalal...naravno proslijedit cu cim prije.Mene umjetnost zaista odusevljava u svakom smislu i jako mi se svidaju blogovi koje si nominirala za nagradu,sve su to mladi i jako talentovani ljudi i odusevljena sam njihovim umijecem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu ;) Jedva čekam da napišeš post jer znam da te umjetnost oduševljava, a također mi je drago da su ti se svidjeli moji blogovi koje sam predstavila! Od tih ljudi se može zaista mnogo naučiti. ;)

      Izbriši
  5. Hvala na nagradici,ima ovde dosta dobrih umetnika medju blogerima koje si pomenula.Zanimljive su sve ove stvari o tebi,ali sam se nasmejala za zivotinjsko carstvo,posto sam pre dva dana kupila nov album:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zaista su sjajni umjetnici! ;) Životinjsko carstvo je super, imam sve njihove albume :)))) Ako ti treba slikica samo javi :D hhehehehee...

      Izbriši
  6. Congratulations on your award! TEN is my favorite Pearl Jam album, as well.... Have you seen the documentary Pearl Jam after 20 years?

    OdgovoriIzbriši
  7. Thank you Meeha! ;) Yes, I saw, a few times :)))) Absolutely stunning documentary!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tek sad vidjeh ovo... ne znam kako me masilo... Super fora, cestitam i hvala puno na nominaciji draga Sele! ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra je fora kada želiš da ljudi vide tvoj blog, a tvoj je svakako vrijedan pažnje! Nema na ćemu ;)

      Izbriši