6. sij 2013.

Glitter Tag

Kako sam postala nešto više aktivna na blogu krenule su se dešavati zanimljive stvari. :) Želeći da moj blog bude jedno lijepo mjesto za razmjenjivanje iskustva, a posebno u radu sa polimernom glinom počela sam se upoznavati sa blogerima iz BiH kao i šire. Vrlo rado pratim i čitam mnoge, a neke postepeno otkrivam u zavisnosti koliko imam vremena. Drago mi je zbog toga! Tako je mene nedavno otkrila zanimjiva Sukie i 'poklonila' mi Glitter tag. Ne znam šta joj bi da mene taguje ali je napisala 'sretni odabranici nemojte me mrziti' pa joj opraštam. :)))) Jednog dana kada je upoznam lično, posut ću je sa pet kilograma glitter-a pa nek uživa u svom punom sjaju kao što ja 'uživam' sada. :)))) 
Šalu na stranu, ovo je jako zanimljivo i super način da se družim sa vama! 

Sada trebam odgovoriti na pet pitanja... 

1.) Kako je izgledala prva osoba u koju ste se zaljubili? 

Bio je to dječak onako pomalo žučkast poput australijskih surfera. :) Imao je plave oči. Ja sam imala osam godina, a on devet. Doselio je početkom 1993. godine u moju ulicu. Obzirom da je moja ulica velika i dijeli se na dva dijela on je živio u drugom dijelu, a dio gdje se ulica razdvaja bio je rizičan jer je tuda šicao snajper. Onako u toku 'primirja' mogli smo preći nekad u drugi dio. Kako je u mom dijelu bilo najviše curica on je sa svojim bratom ( koji je također bio sladak, čak su sve curice više 'ludile' za njim ) oni su dolazili u našu ulicu. Vjerovatno i to 'herojstvo' proći  dijelom gdje šica snajper je meni bilo WOW pa sam se 'zacopala' u tog dječaka. 'Furali' smo svega dva dana. :)))) Kočim se od smijeha dok ovo pišem!!! Oplakah! :)))) Pjesmica koja je nastala u tom periodu išla je ovako: " Ja čamim kraj snajpera i čekam svoga Anela". Voljela bih da me čujete i vidite kako je to sve izgledalo. :)))) Ova rečenica je išla u ritmu pjesme " Ja sam rođen u Saraj'vu igram klikera u podrumu" pa vi to sada sami sebi pjevajte. :)))) Inaće 'pjesmu' nisam izmislila ja već drugarica koja mi je 'preotela' dotičnog, govoreći meni da bih mu ja to trebala pjevati, a sutradan mu je ona pjevala. :P   Hahahhahahahaa... 


Evo nas od prilike prije 20. godina. S tim da se nismo nikad držali za ruke. 
 Nastali prije dvije minute za dvije minute. Hahahahhaaahahahha...


2.) Šta biste u životu voljeli raditi ( idealan posao ) ?

Sve što se tiče Likovne umjetnosti! To je moj život. Voljela bih se doškolovati negdje vani, iskusiti i vidjeti šta se radi i uči na drugim Akademijama Likovnih Umjetnosti. Voljela bih naučiti i savladati mnoge tehnike polimerne gline kod velikih umjetnika koji se izražavaju kroz ovaj materijal, a već su u tome preko petnaest ili dvadeset godina. Voljela bih držati radionice širom svijeta baš kao što to čine oni. Voljela bih putovati, upoznavati ljude sa svih merdijana i predavati im. Imati svoj veliki atelje. To mi je san, a sad da se vratim u realnost. :P Bit ću zadovoljna ako budem negdje profesor Likovne kulture ili asistent sa redovnim primanjima, a velike lijepe raspuste iskoristiti za putovanje i doškolovanje kao i ići prema cilju biti sam svoj gazda i opstati tako. 

3.) Zašto je glitter važna ljudska izmišljotina? 

Hahahahahahaha... :)))) Važna?! Kako kome! Meni nije ali nema osobe koja bar u kući nema nešto što šljašti. Ne mora to nositi ili sl. ali ima i stoji. Ja sam se kao mlađa susretala sa gliterima. Voljela sam stavljati naljepnice između očiju, šljokice na kapke. Ukrtako, to je bio način da budeš originalan, drugačiji, a kao takav si odmah primjećen. Nikad nisam pretjerivala i stavljala sam ih samo kad su neke 'specijalne' prilike. Ono što bi se reklo "sve je lako kad si mlad, svako odijelo ti dobro stoji" - u ovom slučaju glitteri. :) Bila sam dio jedne glumačke sekcije gdje smo na svoj način interpretirali seriju "The Tribe" . Uh... bilo je tu šljokica kad se sjetim, a ja sam bila glavni i jedini 'make up artist'! :) 

Trenutno očekujem, jedan set kliješta za nakit čiji su zašitini gumeni dijelovi svijetlo roze boje sa šljokicama. Bili su mi baš nekako girly pa sam ih odlučila naručiti. Imam i nekoliko lakova za nokte kao i nekoliko bočica sa gliterima namjenjene za scrapbook koje nikad nisam koristila, a bočice su poluprazne jer sam ih premještajući sto puta ispustila pa se prosulo ali ostalo je ono 'nek stoje', 'nek se nađu', 'trebat će nekad' :P 

Eto, kome trebaju poklanjam odmah! 

Da li je glitter važan? Meni nije! Činjenica je da se uvijek nekako 'provuče' svugdje ga ima i svako ga ima. :P 



Tko želi ove glittere nek se javi! 

Tako ga ima u polimernoj glini i na taj način mi ne smeta. :)

Svakako ću naručiti ovu vrstu gitter-a u prahu jer primjenom na polimernu glinu savršeno imitiraju metal. Odavno već ispitujem taj vid primjene i tehnike. Ovo 'Glitter tagovanje' je super poslužilo da vam predstavim super stranicu gdje možete svašta pročitati i saznati o materijalima, tehnikama, umjetnici (Emma Ralph) čije su perle prodavane širom svijete i koja je zaslužna za ovu fantastičnu stranicu: www.ejrbeads.co.uk kao i online store / prodavnicu: ejr bead shop


Fotografija sa nakitom od polimerne gline gdje je primjenjen glitter prah.
Izvor fotografije je sa označenih linkova. 



4.) Koja je po vama najgluplja ljubavna priča?

Ima ih više, od nekih patetičnih i ustajalih ali definitivno je najveća i oličenje gluposti Twillight! 


5.) Da ste životinja najvjerovatnije biste bili? 

Nisam o ovome nikad razmišljala. Volim životinje, poznajem i neke njihove simbolike. Možda bih bila lav. Lav, simbol moći još od drevnih vremena, pa kad gledamo kroz period historije umjetnosti mnogi kraljevi i vladari su prikazivani uz skulpture, rezbarije i crteže lava koji je predstavljao njihovu snagu, neustrašivost, moć, dostojanstvo, pravednost i veličanstvo. U zadnje vrijeme bih se mogla poistovjetiti i sa sovom. :) Budna sam noću, a evo prosipam i svoje 'mudrosti' ovdje. :)))) 


Lav naušnice na šaraf 



Sove naušnice u mmm.... bojama 


Voljela bih pročitati odgovore na ova pitanja od sljedećih blogera.
Nadam se da će odgovoriti, a ja ostati živa! :) 

Moja super Sabe i njen blog Jewelry and Stuff by Sabina Pezo

Jedan od najradažih blogova čije postve jako volim i željno isčekujem Make Up Mayhem

One su stvarno kao desert! mmm.... Mia & Edina

Zanimljiva, a bavi se i kreiranjem stvarčica od Fimo mase Sarina tvornica

Lejla i njene dooobre odjevne kombinacije koje prezentira putem Ladybug4Sunflower

Sukie hvala ti na ovoj SJAJNOJ muci! :P 

Meni je bilo zanimljivo i baš sam se ismijala :)))) 

Do idućeg posta 

Ćao!













Broj komentara: 6:

  1. Potpisujem da je Twilight najgluplja ljubavna priča :)) Joj baš sam se fino nasmijala kroz ovaj post, skroz duhovito pišeš :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Matea što si svratila na moj blog, ostavila komentar, a pri tome se i nasmijala :)))) Slučajno sam baš kod Sukie vidjela tvoj blog. Oduševila sam se! Odlične fotografije, prelijepe odjevne kombinacije ( imamo poprilično sličan stil) dosta toga bih ti maznula! :) Drago mi je da sam te otkrila, jedva čekam tvoje nove postove i samo tako nastavi! ;)

      Izbriši
  2. Hvala ti za tag :D bling bling :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nema na čemu ;) Jedva čekam da vidim šta ćeš napisati :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha nema na cemu,tvoja prica o simpatiji me stvarno nasamijala.Bila bi to divna ljubavna prica da je potrajalo.Tvoj dream job je slican mom dream jobu,eh da smo negdje van BIH gdje se umjetnost vise cijeni,we would be millionaires.
    Lav i sovica :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hahahahaha... 'da je potrajalo' hahahahhahahhaa... Sad i ti mene nasmija al' baš! :D Što se tiće posla, baš tako :( , ali svakako ne treba odustajati ;) Lav i sovica su onako simbolični uz post kao odgovor na zadnje pitanje. :)

    OdgovoriIzbriši