30. ruj 2012.

Jaaako sladak post! mmm....


    Prije nego što počnem pisati postove o novim iskustvima stečenim u radu sa polimernom glinom, želim vam pokazati nekoliko fotografija sa radovima koji su nastali baš u međuvremenu dok nisam bila aktivna na blogu. Nisam ljenčarila.  :) 



Konačno sam imala vremena napraviti veći broj prstenčića. 



mmm.... Tea, Coffee&Hot Chocolate Time!



Za izradu ovih zvjezdica sam koristila kalup.
 Čini se zbog toga jednostavnijim?!
Nije, vjerujte mi.
Svaka zvjezdica je izšmirglana, ispolirana i lakirana.






Moje omiljeno voće na koje sam 'od jednom' postala alergična. :(
Sada se zadovoljim kreirajući ih.




 Za kreiranje ove pizze prvi put sam koristila tečnu polimernu glinu ( Fimo Liquid)
Odličan medij!


Za izradu šlaga na tortici nije korištena tečna polimerna glina.
Šlag je urađen od mase Fimo Soft jednim "uvrnutim" pokretom.
Super izgleda, zar ne?!


Igranje bojama mmm....






mmm.... Cookies!  Drugarica Dijana je luda za njima!



m&m's bonbone 



Slatki pozdrav!






Broj komentara: 8:

  1. Superrrrr! Jednostavno ne znam što drugo da ti kažem koliko sam oduševljena ovim minijaturicama...
    Ma, sve mi je preslatko...
    Znam koliko treba vremena da se uradi svaki ovaj komadić posebno i zato ti ne zamjeram što te dugo nije bilo...:))
    I tebi jedan veliki slatki pozdrav..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! :D Drago mi je da vam se sviđa! :D Da li ste vi uspjeli vratiti vaše fotografije na blog? Ja sam pratila ali nedostajalo ih je na određenim temama koje su me intersovale. Jedva čekam da ih vidim! ;) Znam da imae iskustva sa polimernom glinom.

      Zaista nemam vremena da postavim na blog sve što bih voljela. Učim tehnike polimerne gline sa interneta, gledajući tutorijale na You tube-u :)) Savladavam malo po malo. Neću stati samo na ovim minijaturicama, želim da savladam tehnike koje ću da koristim dalje i u svom likovnom izražavanju. Možda sam i prebrzo krenula sa blogom ali opet, nije mi žao jer i drugi početnici su u korak sa mnom tako da možemo razmijeniti iskustva i sticati nova znanja zajedno.

      Veliki SLATKI mmm.... pozdrav i vama :)

      Izbriši
  2. Prekrasno Selma :)
    Kada sam vidjela ovu fotografiju pizze na fb nisam mogla vjerovati kako stvarno izgleda!!
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lejla! :) :* Uskoro će biti novih i 'realnih' minijaturica ;)

      Izbriši
  3. Divne, divne stvari praviš!!! Oduševljena sam ovim minijaturicama! Sve pohvale za trud i ideje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jasna puno! :) Drago mi je da sam i ja otkrila tebe i tvoj blog ;)

      Izbriši